Nguyễn, Quang Hưng
Evaluating service quality and individual customer satisfaction with retail banking service in VIETINBANNK - HANOI branch / Nguyễn Thị Kim Oanh; Nghd.: Đào Tùng - Hà Nội : KQT, 2015-2017 - 80 tr.
Luận văn Thạc sỹ Ngân hàng - Tài chính - Bảo hiểm -- Khoa Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội, 2013
332.1
Evaluating service quality and individual customer satisfaction with retail banking service in VIETINBANNK - HANOI branch / Nguyễn Thị Kim Oanh; Nghd.: Đào Tùng - Hà Nội : KQT, 2015-2017 - 80 tr.
Luận văn Thạc sỹ Ngân hàng - Tài chính - Bảo hiểm -- Khoa Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội, 2013
332.1