Normal view MARC view ISBD view

The impact of personalized marketing on purchase intent in online shopping / Nguyễn Thị Minh Hằng; Nghd. : Đào Công Tuấn

By: Nguyễn, Thị Minh HằngMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: Hà Nội : TQT, 2024Description: 90 pDDC classification: 658.8 Dissertation note: Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2024
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Khóa luận Khóa luận Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Hacinco

Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội

Kho khóa luận, luận văn
658.8 NG-H Available E-T7/00796
Total holds: 0

Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2024

There are no comments on this title.

to post a comment.
The impact of personalized marketing on purchase intent in online shopping /
Nguyễn, Thị Minh Hằng
2024
Kho khóa luận, luận văn,
(E-T7/00796 -/- 658.8 NG-H -/- E-T7)

QRcode