Normal view MARC view ISBD view

The Impact of Personalized Facebook Advertising on Brand Equity in the Retail Industry: A Case Study of Hanoi / Phạm Minh Phương; Nghd. : Trương Thị Huệ, Stephane Jaouen

By: Phạm Minh PhươngContributor(s): Trương Thị Huệ, người hướng dẫn | Stephane Jaouen, người hướng dẫnMaterial type: TextTextPublication details: Hà Nội : TQT, 2025Description: 80 pDDC classification: 658.8 Dissertation note: Luận văn Thạc sĩ Nghiên cứu và Tác nghiệp Marketing tốt nghiệp cho chương trình đào tạo Thạc sĩ -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Nantes, 2025
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Luận án, luận văn Luận án, luận văn Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Trịnh Văn Bô

Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội

Kho khóa luận, luận văn
658.8 PH-P Available TVB.3/00368
Total holds: 0

Luận văn Thạc sĩ Nghiên cứu và Tác nghiệp Marketing tốt nghiệp cho chương trình đào tạo Thạc sĩ -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Nantes, 2025

There are no comments on this title.

to post a comment.
The Impact of Personalized Facebook Advertising on Brand Equity in the Retail Industry:
Phạm Minh Phương
2025
Kho khóa luận, luận văn,
(TVB.3/00368 -/- 658.8 PH-P -/- E-T7)

QRcode