Normal view MARC view ISBD view

Factors influencing online brand trust in the Vietnamese pharmaceutical industry / Nguyễn Phan Tuấn ; Nghd. : TS. Nguyễn Thị Hồng Hanh; Dr. Stephane Jaouen

By: Nguyễn Phan TuấnContributor(s): Nguyễn Thị Hồng Hanh, Người hướng dẫn | Stephane Jaouen, Người hướng dẫnMaterial type: TextTextPublication details: Hà Nội : TQT, 2020Description: 102 pDDC classification: 658.8 Dissertation note: Luận văn Thạc sĩ Nghiên cứu và Tác nghiệp Marketing tốt nghiệp cho chương trình đào tạo Thạc sĩ -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Nantes (Cộng hoà Pháp), 2025
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Luận án, luận văn Luận án, luận văn Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Trịnh Văn Bô

Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội

Kho khóa luận, luận văn
658.8 NG-T Available TVB.3/00401
Total holds: 0

Luận văn Thạc sĩ Nghiên cứu và Tác nghiệp Marketing tốt nghiệp cho chương trình đào tạo Thạc sĩ -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Nantes (Cộng hoà Pháp), 2025

There are no comments on this title.

to post a comment.
Factors influencing online brand trust in the Vietnamese pharmaceutical industry /
Nguyễn Phan Tuấn
2020
Kho khóa luận, luận văn,
(TVB.3/00401 -/- 658.8 NG-T -/- E-T7)

QRcode