Normal view MARC view ISBD view

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch.

By: Belch, George EMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: New York : McGraw-Hill/Irwin, 2018Edition: 11th edDescription: 764 p. 28 cmISBN: 9781259548147DDC classification: 659.1
List(s) this item appears in: Thạc sĩ Nghiên cứu và Tác nghiệp Marketing
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Giáo trình Giáo trình Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Hacinco

Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội

Kho giáo trình
659.1 BEL Available E-C7/05002
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Advertising and promotion :
Belch, George E.,
2018
Kho giáo trình,
(E-C7/05002 -/- 659.1 BEL -/- E-C7)

QRcode