Normal view MARC view ISBD view

The Impact of OTAs (Online Travel Agencies) on The Consumer Behavior of Gen Z Customers in Vietnam / Bùi Hữu Phong; Nghd. :Nguyễn Thị Huyền

By: Bùi, Hữu PhongMaterial type: TextTextPublication details: Hà Nội : TQT, 2025Description: 51 pDDC classification: 658.8 Online resources: Click here to access online Dissertation note: Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2025
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Khóa luận Khóa luận Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Xuân Thủy

Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội

Kho khóa luận, luận văn
658.8 BU-P Available E-T7/00834
Total holds: 0

Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2025

There are no comments on this title.

to post a comment.
The Impact of OTAs (Online Travel Agencies) on The Consumer Behavior of Gen Z Customers in Vietnam /
Bùi, Hữu Phong
2025
Kho khóa luận, luận văn,
(E-T7/00834 -/- 658.8 BU-P -/- E-T7)

QRcode