The Impact of OTAs (Online Travel Agencies) on The Consumer Behavior of Gen Z Customers in Vietnam / Bùi Hữu Phong; Nghd. :Nguyễn Thị Huyền
Material type:
TextPublication details: Hà Nội : TQT, 2025Description: 51 pDDC classification: 658.8 Online resources: Click here to access online Dissertation note: Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2025
| Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
|---|---|---|---|---|---|---|
Khóa luận
|
Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Xuân Thủy
Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội |
658.8 BU-P | Available | E-T7/00834 |
Total holds: 0
Khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên chương trình đào tạo bậc đại học ngành Marketing -- Trường Quốc tế. Đại học Quốc gia Hà Nội cùng Đại học Help, 2025





Khóa luận
There are no comments on this title.